Saturday, August 28, 2010



Pep Guardiola sendiri akui Gerrard Pique memang terencat otak. Lihat saja reaksi beliau apabila menjawab soalan wartawan dalam satu sidang akhbar tidak lama dulu.

Reaksi anda:

Tagged:

4 comments:

  1. aku klik tak best sebab aku tak suka bangsatloana..
    tak kira la pique otak mereng ke tak.....

    ReplyDelete
  2. takper bro, yang penting jujur.. kalau aku taknak org kata tak best takde lah aku letak option tu.. haha

    ReplyDelete
  3. semalam, hari ini dan utk esok juga aku hrp aku terus membenci bachul lona..that's all..!

    ReplyDelete
  4. aku pernah minat barcelona walaupun diorang amik Overmars, Petit, Henry etc. tapi kali ni diorang dah melampau batas. pakai taktik busuk nk dapatkan cesc. cilaka tol.

    ReplyDelete