Monday, September 20, 2010

Kebanyakan fans Arsenal masih lagi merasakan kekecewaan dengan keputusan seri semalam dan hari ini pula dua persaing terdekat berjaya mengutip tiga mata penuh menambah bisa luka didada. Bagi mengurangkan kekecewaan tersebut, apa kata kita layan video kompilasi aksi cemerlang Koscielny menanduk, menerjah, memintas bola dan macam-macam lagi pada perlawanan menentang Sunderland semalam.

Lihat saja aksi Koscielny yang bertungkus-lumus mematikan serangan pihak lawan. Keputusan pasti tidak akan sama jika beliau lalai atau melakukan kesilapan dalam tugas tersebut. Sudah ternyata sekali Koscielny adalah pemain terbaik Arsenal pada perlawanan tersebut dan diharap beliau dapat meneruskan aksi yang cemerlang ini secara konsisten pada perlawanan seterusnya.



Tagged:

4 comments:

  1. perrgh ms tgk mcm x prsn sgt byk tul clearens yg dibuat koscielny, dh mcm xde je squillaci..bagus2..

    ReplyDelete
  2. squillaci pn ok gak actually. cuma koscielny nampak lebih menyerlah. dia muda dan bertenaga, squillaci plak backup dgn experience kalau koscielny miss something

    ReplyDelete
  3. suka dua2 mamat ni..
    keep it simple..
    main rilek2 jer....
    tak mcm gallas nk fancy2 pastu nk naik atas jer..
    huhhhh..

    ReplyDelete
  4. tu sebab gallas amik no 10. dia bajet nak score byk gol. Koscielny lagi better pada dia.. kalau defender tu buat cara defender.

    ReplyDelete