Monday, January 10, 2011

Sebelum ini aku tengok gambar je bini van Persie ni dan tanggapan aku macam biasa je perempuan ni. Tapi bila tengok video, perghh, lawa jugak. Video yang sepatah haram pun kita tak paham ni adalah sedutan dari siri rancangan "Engelen van Oranje" atau dalam bahasa Inggeris "Angels of Orange", memaparkan kehidupan van Persie dan famili yang dirakamkan dirumah kedua mereka di Rotterdam. Turut dipaparkan anak pasangan tersebut yang bernama Shaqueel dan Dina Layla. Kita dapat lihat Shaqueel ni pun kidal macam bapak dia gak.

Bouchra ni berketurunan Maghribi, jadi kalau korang nak bini cun macam van Persie, sila lah rujuk pada keratan akhbar ni. Tak mahal beb, RM14,000 je.


Reaksi anda:

Tagged: ,

0 comment(s):

Post a Comment