Wednesday, January 5, 2011


Cesc Fabregas hari ini telah memberikan hint dalam account twitter beliau bahawa kita semua bakal melihat seorang pemain baru dalam skuad Arsenal esok. Adakah dalam senyap-senyap Arsene Wenger berjaya membeli seorang pemain baru? Siapakah pemain yang beliau maksudkan itu dan apakah yang akan menakutkan kita semua? Fabregas kemudiannya menyambung tweet beliau dengan menulis “You guys are so impatient … can you not wait 24h??? :-p”.

Setelah melakukan sedikit kajian, pemain yang mungkin ketua pasukan kita maksudkan itu adalah Alex Song. Ini  kerana 24 jam dalam masa tweet tersebut adalah waktu sepak mula Arsenal menentang Man City dan tidak mungkin Wenger akan perkenalkan pemain baru pada waktu itu. Sementara itu Craig Eastmond juga dalam account twitter beliau menyarankan kita semua supaya tunggu dalam masa 24 jam untuk lihat rambut baru Alex Song.


Apa-apa pun kita tunggu je lah pagi nanti macam mana agaknya rambut baru Alex Song. Harap-harap rambut baru beliau tu tak bawak sebarang nasib malang buat Arsenal.

Kredit kepada: WhoAteAllThePies

Tagged: ,

0 comment(s):

Post a Comment