Monday, June 13, 2011


Lagi-lagi injured, orang duk sibuk berjalan-jalan makan angin ko buat ape Diaby? international duty la neh..haih.. die ne akan menjalani pembedahan buku lali minggu depan. Seterusnya menyebabkan dia ne terlepas sehingga awal musim. Ini bukan bende baru bagi peminat2 Arsenal. Diaby ne antara seorang yang suke na cederakn diri sendiri.hahah mungkin sebab dia pernah injured yang serius dulu dan terus mengsetani dia neh. Itu 1 hal, dgn sifat panas baran ko ag.! ko ingt ko sorg je ke main atas pandang.? 1 team, mase lawan NewCastle.. panas xtentu pasal , tawo la dia ne br baik dari injured kalau orang da tackle mcm tu buat2 jatuh ke ape da la. ok2 aq xna pnjg lebar. Korg tgk video ne, mungkin sama mcm korang kot time game tuh,hahaha.:D Sakit otak weyh.!!


meriam tegar.!

Reaksi anda:

Tagged: ,

2 comments:

  1. Terbaik laa video tu, memang patut Fans Arsenal emo.. aku pun emo tapi tak laa sampai tahap macam tu seklali. Diaby seperti biasa suka buat benda bodoh macam tue.. V.persie pun hangin dengan dia..

    Diaby injured, so confirm tak datang malaysia... yes yes..

    ReplyDelete
  2. hehehe. mmg na comfirm2 tak dtg.jgn tibe2 nasri, fabregas pon injured da la.

    ReplyDelete