Thursday, June 23, 2011


Emmanuel Frimpong sedia melutut untuk terus kekal di Arsenal, jika Arsenal membuat keputusan untuk menjualnya musim panas ini.

Musim panas lepas, anak kelahiran Ghana ini bersedia untuk berlawan kesebelasan utama Arsenal tetapi dia menderita ligamen yang teruk semasa latihan dan sekarang dilaporkan dia ini akan dipinjamkan untuk memberi ruang merasa kesebelasan utama dikelab lain.

Tetapi, budak 19 tahun ini memberitahu twitter akaun yang dia tidak ada minat untuk meninggalkan Arsenal sebaliknya akan terus memberi aksi terbaiknya untuk kekal bermain di kesebelasan utama Arsenal.

April, pemain muda ini memberitahu official website yang dia akan menggunakan kesempatan yang ada jika diberi peluang seperti mana Jacky melakukan season lepas, dengan yakinnya mengekalkan tempat dimata Wenger selepas menunjukkan aksi yang memberansangkan semasa menentang Liverpool dan Blackpool.

Melalui masa depan nya ini Frimpong tweet kn :
Arsenal FC is pumping through my veins. I will never leave Arsenal even if I get released I will beg on both knees to stay they’re going to have to escort me [out].

Tagged:

0 comment(s):

Post a Comment