Sunday, June 26, 2011


Asyik khabar angin player masuk je. Ne yang keluar pulak. Mark Randall sedia meninggalkan Arsenal dengan percuma dan join Chesterfield.

Pemain berusia 21 tahun ini membuat hanya 13 penampilan utama semasa di Arsenal dan selebihnya loan ke kelab-kelab lain. Dia telah bermain untuk Burnley, MK Dons, dan Rotherham United season lepas hanya membuat 10 penampilan. Randall setuju kontrak 1 tahun bersama kelab tersebut.

Lagi 1 kes Samba, baru sahaja tandatangan lanjutan kontrak sehingga 2015 Feb. Striker Blackburn, Roberts mengakui ia adalah sukar untuk seorang pertahanan yang mantap untuk menolak keinginan bermain di Arsenal. Dia berkata di Skysport:

There's no doubt Chris Samba has done well for the football club and he signed a new contract recently.I'm sure the club will do everything in their power to keep him, but Arsenal's a big challenge and a big club and you would understand if he wants to go and play Champions League football as much as it would be an issue for us.I'm sure we're going to work hard to keep him. It's a big draw.

Dengan team mate dia sendiri sudah menyokong dan berharap dia akan kekal. Kemungkinan kita akan terlepas Samba. Lagi ditanya samada Samba ada kualiti untuk menjadi seorang pemain Arsenal. Roberts menambah:

I think there is no doubt in that. You see what he has done and brought to our team.There is no doubt that he can perform at Champions League level.

Tagged:

0 comment(s):

Post a Comment