Monday, July 18, 2011



Hihi, Saje je. Arsene Wenger telah mengesahkan yang Denilson akan balik ke Brazil untuk di loankan. Arsenal menandatangi pemain ini dengan harga 3.4m dari Brazil juga pada Ogos 2006. Walaupun hanya membuat 150 penampilan, Denilson sukar mendapat kesebelasan utama di bawah Arsene. Dia juga berkata ini adalah peluang beliau bermain di kesebelasan utama di Brazil. Dia juga sedih sebab meninggalkan rakan di Arsenal dan semua yang banyak membantu dia. 

Kesian juga tengok dia ne masa introduce masuk stadium training hari tu kena boo. Aq x sampai hati juga na boo, aq diam dan tepuk tangan je la.Takpe la, ini mungkin peluang terbaik dia untuk konsisten dalam permainan. Selamat Maju jaya! 

Antara kata-kata dia :
I want to say thank you to the club and, of course also a big thank you to all the Arsenal fans who are special. I'm now focused on doing well in Brazill next season, but will always be looking out for the Arsenal results. It's a great club with many great players, a good team spirit and a top-class manager. I wish you well for next season.

Tagged:

0 comment(s):

Post a Comment