Saturday, July 9, 2011


Wenger menegaskan di Arsenal.com yang dia sedang bekerja keras untuk membawa masuk pemain yang berkualiti di Arsenal. Dia memahami perasaan fans untuk menyaksikan kelibat pemain baru di Emirates, sebaliknya dia masih mencari. Wenger juga mengesahkan striker Gervinho semakin hampir, dan dia akan cuba sedaya upaya untuk membawa 1 atau 2 pemain lagi. Dia berkata :

My responsibility is first of all not to lose players and then to add and make us stronger. i've have said many times that we were very close to winning things last season, despite the disappointment we had at the end. I hope that provokes a response from my players. We were so close this time we want to come back and achieve it.

Wenger juga sanggup melakukan apa-apa sahaja untuk mengekalkan duo Arsenal Nasri dan Fabregas yang sering digemburkan itu. Nasri dijangka akan bersama skuad Arsenal semasa menentang Harimau Muda, walaubagaimana pun Fabregas ada masalah maskular dan tidak dapat hadir. Eboue dalam keraguan. Wenger berkata mengenai pre-match :

We will take the strongest possible squad, “Fabregas will not travel because he still has a small muscular problem. He will stay and practice here. There is a doubt about Eboue who has done his calf.”


Nanti aq akan update full skuad yang akan turun InsyaAllah.

Tagged:

0 comment(s):

Post a Comment