Thursday, December 30, 2010

Gambar yang menampilkan jersi home Arsenal musim depan telah tersebar di internet semalam. Jersi yang dikatakan akan digunakan musim depan ini tidak banyak bezanya dari sekarang namun ciri-ciri yang paling menonjol adalah design lingkaran bunga pada lambang Arsenal. Selain itu, tiada warna merah pada lengan baju dan kolar baju pula kini bukan lagi berwarna putih.

Kononnya jersi untuk musim depan
Rekaan lingkaran bunga tersebut adalah bersempena dengan ulang tahun penubuhan kelab yang ke-125 tahun. Ini menyebabkan aku berfikir dua kali jugak nak beli jersi original Arsenal yang pertama dalam hidup aku sebab kemungkinan design baru ni tak banyak beza dan katakanlah memang totally berbeza pun, design tahun depan mesti lagi bermakna untuk dimiliki sebab ada tanda ulang tahun ke-125.

Walaubagaimanapun, rekaan jersi ini hanyalah khabar angin semata-mata. Seperti musim-musim yang sebelumnya, pasti ada rekaan yang tersebar di internet. Diharap pereka jersi untuk musim depan dapat hasilkan rekaan yang lebih menarik dari apa yang digembar-gemburkan ini bersesuaian dengan tanda 125 tahun tersebut.

Diambil dari: EPLTalk.com

Tagged:

1 comment:

  1. tak lawa lah baju arsenal ni..,ade lambang padi ke kt tepi logo tuu.,,

    ReplyDelete