Friday, February 10, 2012


Arsenalinsider secara eksklusif telah mendedahkan jersi Arsenal untuk musim hadapan dan ianya kelihatan sedikit sebanyak seperti gambar diatas. Gambar ini di'edit' seperti mana pada gambar sebenar yang mereka lihat sendiri.

Seperti musim-musim sebelumnya, sumber dari Arsenalinsider mengenai kemungkinan jersi Arsenal adalah tepat. Takpun dah nak hampir-hampir sama dah pun.

Mungkin nampak buruk kat gambar edit ni. Kita tunggu je lah design betul-betul dia macam mana nanti.

Reaksi anda:

Tagged:

2 comments:

  1. nampak macam cantik juga. tapi cam kurang perubahan je kan? kat lengan tu je. :D

    ReplyDelete
  2. Semenjak beberapa season ni mmg x byk perubahan.. Nike dah xde idea kot. haha

    ReplyDelete