Tuesday, May 31, 2011

Arsene Wenger mengakui bahawa terdapat kesukaran dalam perbincangan tawaran kontrak lanjutan kepada Samir Nasri apabila tidak mencapai kata sepakat berkenaan terma kewangan yang ditawarkan. 

Nasri disenaraikan dalam PFA Team of The Year baru-baru ini
Perbincangan ini telah terhenti buat sementara waktu dan kemungkinan bintang BPL ini berpindah ke Old Trafford telah banyak dilaporkan oleh media Perancis sejak minggu lepas lagi berikutan kontrak beliau hanya tinggal satu tahun sahaja lagi.

Walaupun mengalami sedikit masalah, Wenger masih yakin dapat mengikat salah seorang pemain bertaraf bintang ini di Stadium Emirates. Bercakap bersama lagenda Perancis Bixente Lizarazu untuk stesen radio RTL, Wenger berkata:
We’ve got a little financial disagreement but I’ll try to make him [Nasri] sign a new contract. I’ll work on that this summer. What is certain is that we won’t be selling Nasri to Manchester United.

Terdapat sedikit kelegaan berkenaan kenyataan Wenger tersebut namun apa salahnya Arsenal tawarkan apa yang dimahukan Nasri kerana pemain seperti ini memang layak untuk menerima ganjaran lumayan berdasarkan mutu persembahan yang dipamerkan.

Sumber: Gooner Talk

1 comment:

  1. yup, we need to keep Nasri.. Nanananana Nasri... Samir Nasrii...

    ReplyDelete